♥ قـــــول دادیـــــــــــــ ...

همدم تنهایی

اب رفته باز اید به جوی ماهی بیچاره اما مرده بود ...

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

میدونم نیستیو بازم دیوونممم به پات نشستم

میدونم منوو نمیخواییی اما باز عاشقت هستم

کاش یکی بگه یه خوابه اینکه من تورو ندارمم

چشامو واکنم از خواب باز ببینمت کنارم

قول دادی به من که هیچوقت نگیری ازم نگاتوو

ارزوم شده ببینم باره دیگه اون چشاتو

تو نبودنت کنارم هیشکی جاتو نمیگیره

وقتی که تورو ندارم دلم از زندگی سیررررههه

مگه تو قول ندادی ؟ قول دادی به من که هیچوقت نگیری ازم نگاتووو

ارزوم شده ببینم باره دیگه اون چشاتو

تو نبودنت کنارم هیشکی جاتو نمیگیره

وقتی که تورو ندارم دلم از زندگی سیرهه



نظرات شما عزیزان:

man o eshgam
ساعت12:59---19 ارديبهشت 1394
ســــــــــــــلام
آپــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــم


الی
ساعت9:15---23 بهمن 1393
الهی فدات شم غصه نخور

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
✘ادامهـ مطلبـ✘

یک شنبه 19 بهمن 1393برچسب:,

19:15 |- રίɱλ -|
Design: Bia2skin.ir